Skip to main content

Wiseman Forex Koramangala


Paras Forex-valuuttakurssit Bangaloressa Edistämme nopeita online-forex - palveluja, olemme palvelleet asiakkaita tammikuusta 2015 lähtien. Fxkart on keksinyt joitakin lupaavia Paras Forex-valuuttakurssia Bangaloressa. Uskomme, että ulkomaiset matkustajat olisivat ylivoimaisia ​​näillä edullisilla hinnoilla ulkomaan rahan vaihtamiseksi Intian rahan kanssa. Mitä valuuttakurssit ovat? Jos haluat ostaa tai myydä ulkomaan valuuttaa, sinun on maksettava tietyn määrän intialaista rahaa fxkartille ja hankittava valuuttamääräiset valuuttamääräiset tai ulkomaiset matkakortit. Tämä on pohjimmiltaan Intian rahan vaihtoa ulkomaan valuutalla, jonka määrät määräytyvät joidenkin arvojen mukaan, jotka vaihtelevat joka hetki ja jotka tunnetaan valuuttakursseiksi Fxkartin valuuttakursseihin. Keskustellessamme edelleen valuuttakursseista, haluaisimme myös kertoa asiakkaillemme, että tarjoamme hienoja valuuttamääräisiä valuuttakursseja Bangaloressa. Näitä kursseja voidaan käyttää valuutanvaihdon vaihtamiseen ainutlaatuisella live-tarjousprosessilla, joka toimii yksinomaan Fxkartilla. Fxkart voit: Osta valuuttamääräisiä seteleitä Intian rahoilla. Ulkomaisten matkakorttien myöntäminen älykkäälle ulkomaanmatkalle. Siirrä rahaa ulkomaille käyttämällä pankkisiirtoa. Myydä ylimääräiset valuuttamääräiset setelit eräiden parhaiden valuuttakurssien mukaan. Kääri ulkomaisen matkakorttisi, kun olet palannut kaupunkiin. Fxkart ylläpitää vahvaa asiakastuetiedusta, joka on hyvin koulutettu ohjaamaan asiakkaitamme, kun he tekevät kauppaa fxkartilla. Olisimme todella iloisia siitä, että kuulette teiltä. Miksi valita Fxkart ulkomaan valuutanvaihto Bangaloressa Asukkaalla, joka matkustaa ulkomaille, täytyy varmasti käyttää Fxkartrsquos saumattomia forex-palveluja kolmesta yksinkertaisesta syystä: Olemme FAIR, FAST and FREE. Teemme elävien hintatarjouksia, mikä varmistaa 100: n läpinäkyvyyden tuotteissamme antamalla asiakkaille reaaliaikaiset markkinakorot. Nopea ja salamannopea, nopea forex-portaali forex - asiakkaat saavat myös ilmaisen jäsenyyden sekä nollakulun kustannusmahdollisuuden. Miten Forex-vaihto tapahtuu Bangaloressa Fxkart-käyttö on melko yksinkertaista. Matkustajien on vain täytettävä valuutanvaihdon vaatimukset portaalissamme. Yksityiskohtaiset tiedot sisältävät haluamasi valuutan, summan, tietyn osoitteen sekä valuutan seteleitä tai matkakortteja, joita haluat ostaa. Mikä on paras ja turvallisin paikka vaihtaa rahaa Bangaloressa Fxkart tarjoaa yksinkertaisen, turvallisen ja turvallisen ulkomaisen rahan vaihtoa online-alustalle, joka antaa ulkomaisille vierailijoille paljon helpotusta hämmentyneitä pitkiä jonoja tai monimutkaisia ​​prosesseja, jotka liittyvät offline ulkomaisen rahan liiketoimiin . Sen lisäksi, että hyödynnettäisiin parhaita valuuttakursseja, fxkart-käyttäjillä on varauksia sekä verkkosivustoihin että mobiilisovelluksiin. Bangaloressa, mistä saan kansainvälisen prepaid-kortin ja pankkisiirtolaitteen Fxkartrsquos palkkasi RBI: n hyväksymät ulkomaiset rahanvaihtajat antavat matkustajille mahdollisuuden käyttää parhaita ja halvinta ulkomaisen valuutan vaihtokurssia myöntäessään henkilökohtaiset ulkomaiset prepaid-matkakortit. Lisäksi käsittelemme joitain nopeimpia kansainvälisiä pankkisiirtoja asuntolaskesi ulkomaan pankkitililtä asianmukaisen valuutan muuntamisen jälkeen. Bangaloren parhaiden valuuttamääräisten hintojen ostaminen tai myyminen Bangaloressa jotkut RBI-lisenssit, joilla valuutanvaihtokoneet ovat jatkuvasti auttaneet käyttäjiämme saamaan parhaat rahanmuuntokurssit. Syötä vain Forex-tiedot. Nämä RBI: n rekisteröidyt forex-jälleenmyyjät tekevät tarjouksia ja tarjoavat lyömätöntä valuuttakurssia. Hinnoitteluprosessi varmistaa, että saat parhaan muuntokurssin valuutanvaihdolle. Useimmat tarjouksemme kattavat kotiinkuljetuspalvelun. Bangaloressa palvelemme yli 1000 onnellista asiakasta, ja useimmat asiakkaat ovat eri alueilta, kuten Bellandur, Indiranagar, Electronic City, Bommanahalli, Marathahalli, Whitefield, Mahadevapura, Bannerghatta-tie, Brigade Road, MG Road, Koramangala, JP Nagar, Banaswadi, Jayanagar, Yelahanka, Basavanagudi, Cunningham Road, Vijayanagar, Rajajinagar, Malleswaram, Forum Mall, Btm Layout ja Commercial Street jne. Miksi Fxkart 4 Tärkeimmät syyt käyttää Fxkart Vertaa Valitse parhaat valuuttakurssit kaikki yhdestä paikasta Smart Aggregation Yli 200 RBI: n lisensoitua rahanvaihtajaa kilpailee varmistaaksesi, että saat parhaan kurssin Saat Forexin toimituksesi ovesi 100 turvallista turvallisuutta Kunnioitamme yksityisyyttäsi. Kuinka heidän kokemuksensa olivat kanssamme Ensimmäisestä ulkomailta matkustani, minulla ei ollut paljon ajatusta valuuttakursseista ja olisin päätynyt maksamaan paljon enemmän kuin vaadittiin, eikö se ole FxKartin asiantuntijoille. He opastivat minua asiantuntevasti parhaisiin tarjouksiin. Joukkue oli todella avulias ja he ovat ratkaisseet ongelman erittäin hyvällä tavalla. Kudos ja onnea joukkueelle. - Nikhil Bansal (SOLD 5000 SGD), Bengaluru Hyvää ja ilahduttavaa valuuttamääräisen ostoksen käsittelyn tapaan. Nopea ja informatiivinen vastaus joukkueesta. Valitsee ne myös seuraavalla kerralla - Uday (BOUGHT 400 USD), Mumbai Suuri apu asiakkaan edustajalta parhaiden valuuttojen hinnoittelussa. Kauppa toteutui muutaman tunnin kuluessa ja kaikki mukana olevat olivat hyvin reagoivia ja erittäin kohteliaita. Kiitos FxKart joukkue. - Mayank (SOLD 1000 GBP), New Delhi Hyvin tyytyväinen tiimin pikaiseen palveluun. Made my forex osto tapa helpompaa. Hinnat olivat erittäin hyviä ja he opastivat minulle hankintaan erittäin ammattimaisella tavalla. Onnea joukkueelle - Trupti (SOLD 1000 EUR), Bengaluru Fxkart on luokiteltu 4 tähteä Trustpilotin perusteella yli 17 arvosteluaBest ulkomaan valuutanvaihtopalvelun Bangaloressa Money Exchange Bangaloressa BookMyForex on Indian ensimmäinen täysin varusteltu online-valuutanvaihto ja yksityinen rahalähetysportaali . Mullistivat Bangaloren valuuttamarkkinat ostetaan ja myydään. Bangaloressa valuutanvaihtoa voi tilata ensimmäisen kerran verkossa ja tilaus voidaan suorittaa kumppanipankin tai yhden BookMyForexin omissa paikoissa, jotka ovat läsnä useimmissa tärkeimmissä lähiöissä, mukaan lukien mutta ei yksinomaan MG Road, Indiranagar, Jayanagar, Koramangala, Whitefield jne. Parempi, tilata Forex verkossa ja saada Forex (tai Intian rupia vaihtaa teidän Forex) kotona toimistosi itse. Valuutta vaihto Bangaloressa BookMyForex on Indias ensimmäinen ja suurin online-forex-markkinapaikka, joka on mullistanut tapa, jolla Forex-tapahtumia tehdään Intiassa. Ei ole voinut olla yksinkertaisempaa ja kätevämpää tapa tehdä valuuttatoimintoja Bangaloressa, että myös taattuihin parhaisiin valuuttakursseihin Vain muutamalla napsauttamalla kannettavaa tietokonetta tai muutamia kosketuksia puhelimellasi, ja Forex-tapahtumasi on tehty. Se, että yksinkertaiset palvelut tarjoavat BookMyForex Olemme yhden luukun kauppa kaikille forex-tuotteille, jotka tarjoavat sekä mukavuutta että parasta vastinetta rahalle prosessissa. Tarjolla olevat tuotteet ovat mm. Valuuttamääräisiä, prepaid-matkakortteja, matkasekkejä, matkavakuutuksia, rahansiirtoja rahansiirtojen kautta ja valuuttamääräisiä pyyntöjä jne. BookMyForexin avulla voit ostaa valuuttaa - saat valuuttaa maksamalla Intian rupia Bangalore Myy ulkomaan valuutalle - Myy ulkomaan valuutalle ja saako Intian rupiaa Bangaloressa Siirrä rahaa Intiasta - Lähetä rahaa Intiasta mihin tahansa ulkomaan maahan Miksi valita BookMyForex valuutanvaihtoon Elävät markkinahinnat - Ei lisää koronlaskuja valuutanvaihtoon Bangaloressa , koska voit käydä kauppaa elävillä ja reaaliaikaisilla markkinahinnoilla, joita kukaan ei voi voittaa. Taatut parhaat hinnat - Vaihda valuuttaa edullisemmin kuin pankit, lentokentät ja rahanvaihtorit Bangaloressa. Ennen kaikkea on piilotettuja maksuja ja palkkioita. Zero hässäkkä - Voit minimoida woes, emme edes läpi kaikki tarjoukset tarjouksen teidän tapahtumaa ja handpick myyjä tarjoaa parhaan hinnan käsittelemään tilauksesi Pysäytä korko Maksat vain 2 etukäteen lukita elää verokantaa pidät sopiva ja maksaa tasapaino seuraavien 3 työpäivän kuluessa tarvittavista paperityypeistä. Autenttinen valuutta - Vaihda valuutasi suoraan pankkiosastoilla tai RBI: n valtuutettujen valuuttamuuttajien kautta. Tilausten kotioperaatio - Tilaa tilauksesi samana päivänä. Tilaukset Rs. 75 000 ja yli toimitetaan ilmaiseksi. Tie-ups johtavien pankkien ja valuutanvaihtopalvelujen kanssa Jotta saisit parhaat hinnat ja paremmat palvelut, olemme sidottaneet parhaisiin liiketoiminnan kieltoihin ja valuuttapörsseihin. Suurin jakeluverkko Jotta tuotteemme ovat helppokäyttöisiä, olemme toimineet väsymättä 5000 yhteistyökumppanin jakeluverkoston rakentamiseen. Luku kasvaa edelleen Houkuttelevat tarjoukset ja alennukset Hanki enemmän bang-pakettia pakettisi kanssa yhdistelmäpakettimme ja lyömätön tarjoukset ja alennukset. Kaiken kaikkiaan on olemassa uskollisuutta ja viittauspalkkioita - Ansaitse aina kun lähetät ystävän perheenjäsenen ja tallennat jokaiseen myöhempään järjestykseen. Paras palvelustaso Meillä ei ole mitään vaarantaa palvelustandardeja. Ole täysin varma haastavaa kokemusta thatll pitää sinut tulevat takaisin enemmän Valuutanvaihto Market BookMyForex luotiin joitakin tunnetuimpia yksilöitä Intian forex markkinoilla. Toimitusjohtajallamme on valtava kokemus Intian pankkitoiminnan valuuttamarkkinoilta ja hänelle on annettu valuuttapalvelujen (FES) esittely Intian pankkien uuden liiketoiminnan vertikaalina. BookMyForex toimii yhdessä Intian suurimpien ja palvelupohjaisimpien pankkien kanssa. Näiden pankkien kanssa tapahtuvan yhdenvertaisen sitoumuksen ansiosta asiakkaat voivat täyttää tilauksensa yli 2500 pankkikonttorissa eri puolilla Intiaa, mutta käyttävät hintoja, jotka ovat parempia kuin minkä tahansa valuuttakaupan Bangaloressa voi tarjota. Lisäksi kumppanipankkien ansiosta huolellinen valuutanvalvontaprosessi antaa sinulle mahdollisuuden saada todellista ja aitoa valuuttaa. Tämä on jotain sellaista, että pienempi rahanvaihtaja Bangaloressa ei voi koskaan tarjota. Miten saada BookMyForex Advantage Varustettu joukolla koskaan näkemättömiä ominaisuuksia, BookMyForex käyttää ainutlaatuista tekniikan yhdistelmää, laajaa valtakunnallista läsnäoloa ja innokasta asiakaslähtöisyyttä tarjoamaan asiakkaillemme parasta valuuttakurssia Bangaloressa. Paras valuuttakurssi Bangaloressa BookMyForexissa ensimmäistä kertaa Intiassa voit nähdä reaaliaikaiset valuuttakurssit verkossa koko päivän. Toisin kuin muut Bangaloren rahanvaihtajat, jotka käyttävät samaa vaihtokurssia koko päivän, BookMyForexin avulla voit varata valuutanvaihtotilauksen Bangaloressa elävien ja avointen hintojen mukaan, jotka ovat aina saatavilla sivustollamme. Annamme myös sinun pysäyttää nämä live-hinnat sivustollamme niin, että tarkat hinnat näet. Varustettu joukolla koskaan näkemättömiä ominaisuuksia, BookMyForex käyttää ainutlaatuista tekniikan yhdistelmää, laajaa valtakunnallista läsnäoloa ja innokasta asiakaslähtöisyyttä tarjoamaan asiakkaillemme parasta valuuttakurssia Bangaloressa. Aloita Forex-tilauksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta. Jotta voit aloittaa Forex-tilauksesi, napsauta alla olevaa painiketta. X Lajittele Sijainti Paikka missä Ahmedabadissa Mikä on juuri oikea oikeus on tietojenkäsittelyprosessi, joka tarkistaa ja tarkistaa Justdialin kanssa listattujen liiketoimintayksiköiden tai ammattilaisten tiedot. Se vahvistaa asiakirjat sen varmistamiseksi, että toimitetut tiedot ovat luotettavia. Hyödyt vain oikeiden tietojen antamisesta Hyödyntää nopeasti toimittajien palveluntarjoajia Lyhyen listan toimittajien palveluntarjoajien säästämiseen Toimittajien tietojen vahvistamiseen tarvittava aika, kustannukset ja vaivaus Parametrit, jotka vain oikea tarkistaa yhteyshenkilön puhelinnumerot Sähköpostiosoite (t) Osoite (t) (PS : Ei ole olemassa todisteita, jotka on kerätty tarkistettavaksi.) Jos tarvitset lisätietoja juuri oikeasta, katso ehdot Terms and conditions. Mikä on Just Dial Verified? Just Dial Verified (JD Verified) on lisätty palvelutarjonta. Vahvistettu Justdial tarkoittaa, että yritysten, ammattilaisten tai palveluntarjoajien tiedot on vahvistettu nykyisin ja oikein, kun mainostajat hakevat rekisteröitymistä Justdialin kanssa. Hyödyt käyttää JD Verified - palvelua Tekee yrityksille, ammattilaisille tai palveluntarjoajille lyhyen luettelon nopeasti. Tietojen tarkistusaika tallennetaan. (PS: Vahvistamiseen ei ole kerätty todisteita.) Jos tarvitset lisätietoja Justdial Verified - ohjelmasta, tutustu käyttöehtoihin. Hanki tietoja SMSEmailista Anna alla olevat tiedot ja napsauta SEND Name Mobile 91 (vain Intian numerot. on ILMAINEN) Email Send Just Dial tapana, mutta matkapuhelinoperaattori saattaa veloittaa tekstiviesteistä. Kerättyjä tietoja käytetään vain lähettämään kertaluonteinen viesti puolestasi. XX Vaatimuksesi lähetetään valituille asiaankuuluville yrityksille Yritykset kilpailevat toistensa kanssa saadakseen sinut valitsemaan mikä tahansa sopii sinulle parhaiten SMSEmail X: n lähettämät yhteystiedot Sinun numerosi on NDNC: ssä (National Do Not Call Registry), olemme lähettäneet vahvistuksen koodi tekstiviestillä. Anna vahvistuskoodi alla olevaan ruutuun ja napsauta SUBMIT. Vaatimuksesi lähetetään valituille asiaankuuluville yrityksille Yritykset kilpailevat toistensa kanssa saadakseen sinut valitsemaan, kumpi sopii sinulle parhaiten SMSEmailin lähettämäsi yhteystiedot Sinä olet saavuttanut päivänne yrityksesi enimmäisrajan. Siksi emme voi lähettää tekstiviestejä sinulle antamastasi matkapuhelinnumeroista. Kiitos, että käytit Justdialia Tietojasi on lähetetty toimittajille, jotka kilpailisivat vaatimuksestasi. Vaihtoehtoisesti voit soittaa näille toimittajille ja neuvotella. X haku ei löydy Kiitos ehdotuksestasi. Tiimi on tarkistettava ja käsiteltävä. Rekisteröidy Justdialin kanssa Rekisteröitymällä justdial-tunnuksella voit kirjoittaa haluamasi salasanan. Anna salasana Rekisteröidy Ohita tämä vaihe Rekisteröityjen edut Merkitse ystäväsi Justdialiin ja jakaa arvosteluja eri paikoissa, jotka olet vieraillut Lähetä itsesi vapaaksi SMSEmailistä mistä tahansa Justdialin kanssa listatuista yrityksistä yhdellä napsautuksella Hyödyntää 53 miljoonan yrityskeskustelun kautta koko maassa Tämä numero on estetty käyttämästä tätä palvelua. Jos haluat tietää syyt, ole hyvä ja kirjoita rusersjustdialiin. Valitettavasti JD: n takuupalvelu ei ole tällä hetkellä saatavilla valitsemassasi kaupungissa. Tarkista tämän kaupungin tarjous myöhemmin. Hae reitti Minun sijainti X X X Unohtuiko salasana - Mobiilivarmennus Numero on NDNC: ssä (National Do Not Call Registry). Olemme lähettäneet vahvistuskoodin tekstiviestillä. Anna vahvistuskoodi alla olevaan ruutuun ja napsauta SEND. Lähetä X Unohtuiko salasana Salasana on nollattu ja uusi salasana on lähetetty matkapuhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. 247 Free Search - palvelu yhdellä kansallisella numerolla 8888888888, joka vastaanottaa vuosittain yli 130 miljoonaa puhelua. Vain paikallispuhelun avulla saat välittömän tiedon miljoonista yrityksistä ja tuhansista tuotteista ja palveluista eri puolilla maata. Klikkaa tästä lähettääksesi viestin tämän numeron matkapuhelimeesi Jaa Share 8888888888 tekstiviestin kautta X X X X Kaupunki Lähetä X Kiitos palautteestasi X Palautesi käyttäjältä Justdial Olet nyt kirjautunut palveluntarjoajaksi. X Nopein paikallinen hakukone m. justdial m. justdial - palvelussa tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden tutustua kaikkiin paikallisiin tietoihin johtavien kaupunkien ja useiden luokkien kautta, joilla on erittäin tärkeitä hakutuloksia heti. Suunniteltu ihmisille, jotka ovat liikkeellä ja tarvitsevat tietoja välittömästi. Navigointi on napsauttamalla ajaa ja haku käyttäjäystävällinen. X Jaa WAP-linkki tekstiviestillä SMS SMS-haku - demonointi Napsauta Näytä demo - painiketta nähdäksesi demon. Critics rating on maan keskimäärin viisi mediakriitikkoa. Justdialin käyttäjät ovat antaneet arvosanat heidän elokuvan henkilökohtaisesta kokemuksestaan. Oletko varma, että haluat poistaa tämän arvosteluarvion. Voit myös muokata samaa. Sinun RatingReview for on poistettu. OK X Varaa taulukko Napsauttamalla SUBMIT hyväksyt suostumuksen Ehdot vahvistustaulukosta Taulukko X Mobile-vahvistus Olemme lähettäneet vahvistuskoodin tekstiviestillä. Anna vahvistuskoodi alla olevaan ruutuun ja napsauta SUBMIT. Et ole saanut vahvistuskoodia. Voit lähettää sen uudelleen matkapuhelimeesi - Olet varannut taulukon seuraavalla tavalla: X Kirja A Taulukko Aikaväli on jo varattu Voit valita jonkin näistä käytettävissä olevista ajastuksista Olet saavuttanut enimmäisrajan päivien yrityksiä. Tekstiviestiä ei voitu lähettää. Yritä myöhemmin uudelleen. TEOLLISUUDEN KONSULTOINTIPALVELUT ASIAKKAILLE Ohjelmiston laatu Konsultti Analysoi yrityskäyttäjien ja sovelluskehittäjien vaatimukset testausstrategiasta ja testausmenetelmistä web-pohjaisten, asiakaspalvelinten ja SAP-sovellusten testaamiseksi kehittää testaussuunnitelmia eri testauksille, mukaan lukien järjestelmän testaus , integraatiotestaus, käyttäjän hyväksymiskoe ja regressiotestaus kirjoittavat ja parantavat testikripsejä valmistelevat testitapaukset luo testitietokyselyn tietokannat suorittavat testauksen analysoida testitulokset tunnistavat ongelma-alueet laatia raportteja löydöistä ja ratkaista teknisiä ongelmia. Vaatimukset 8211 Tietotekniikan, tietotekniikan, kemian tekniikan tai siihen liittyvän kenttätason tutkintotodistus ja viiden vuoden testauskokemus. Kokemuksen on oltava post-baccalaureate ja progressiivinen. Viiden vuoden kokemus kehittää testaussuunnitelmia, jotka valmistelevat koetuloksia, jotka suorittavat järjestelmän testauksen, integraatiotestauksen, käyttäjän hyväksymistestauksen ja regressiotestien analysoimalla testituloksia, jotka tunnistavat virheet ja toimivat Java, SQL, SAP ECC ja SharePoint kanssa. Työskentely Houstonissa, TX. Matkustaminen ja / tai siirtyminen eri odottamattomille paikoille kaikkialla Yhdysvalloissa voidaan vaatia. Katso työnumero WIS17-9402, kun lähetät uudelleen. Lähetä jatkuu osoitteeseen: Wise Men Consultants, Inc. 1500 S. Dairy Ashford, Ste. 285 Houston, TX 77077 Huom: Henkilöstö (työpaikka nro WIS17-9402) Sähköposti: jobswisemen Faksi: (888) 553-7758 SAP-toiminnallinen konsultti Ymmärtää asiakkaan vaatimukset ja liiketoimintaprosessit Suosittelevat SAP-ratkaisun laitoksen ylläpitoon Määritä järjestelmästrategian suunnittelujärjestelmä tekniset tiedot valmistelevat master data tech - kohteita, mukaan lukien toiminnallinen sijainti, kapasiteetin suunnittelu, laitteet, tekniset objektihierarkit, materiaalilaskenta, työpisteet, ylläpitosuunnitelmat, tehtäväluettelot, mittauspiste, luokka, ominaisuudet, koodit ja takuut kehittää järjestelmävaatimukset suunnittelu prototyyppi toteuttaa liiketoimintaa ratkaisut muokata ja muokata liiketoimintaprosesseja SAP-ratkaisuihin integroida laitoksen ylläpitoa muiden SAP-moduulien kanssa, kuten materiaalihallinta, tuotannon suunnittelu, taloudellinen kirjanpito ja valvonta sekä henkilöresurssien toteuttaminen datakartoituksen, tiedonsiirron, tietojen puhdistuksen, tietojen muuntamisen ja tietojen validoinnin avulla laitoksen ylläpito määrittelee huolto - ja tukimenettelyt ja valmistaa repoa rting vaatimukset. Vaatimukset 8211 Tietotekniikan, tietotekniikan, konetekniikan tai siihen liittyvän alan ammattikorkeakoulututkinto ja viiden vuoden kokemus SAP-laitoksen ylläpidosta. Kokemuksen on oltava post-baccalaureate ja progressiivinen. Viiden vuoden työkokemus SAP-laitoksen huollon suunnittelusta, kehittämisestä, toteutuksesta, integroinnista, ylläpidosta ja tuesta. Työskentely Houstonissa, TX. Matkustaminen ja / tai siirtyminen eri odottamattomille paikoille kaikkialla Yhdysvalloissa voidaan vaatia. Katso työnumero WIS17-7901, kun lähetät uudelleen. Lähetä jatkuu osoitteeseen: Wise Men Consultants, Inc. 1500 S. Dairy Ashford, Ste. 285 Houston, TX 77077 Attn: Human Resources (Työ nro WIS17-7901) Sähköposti: jobswisemen Faksi: (888) 553-7758 Työn nimi: Verkkoinsinööri Lähetetty: 01-30-2017 Vähintään 5 vuotta vanhempi verkostoituminen asema hallintaan huippuluokan Palo Alto palomuurilaitteiden monimutkaisissa yritysympäristöissä. Palo Alton tietoturvaominaisuudet, kuten uhkailun ehkäisy, sovellusidentiteetti, sisällön tunnus, SSL-salauksen purku, WildFire, trapit, URL-suodatus, GlobalProtect ja Panorama. Verkkoturvallisuuskäsitteiden, kuten pitkälle menevien uhkien, hyökkäyksen estämisen, verkkotyökaluketjun, nollapäivän haittaohjelmien, verkkokampauksen ja kohdistettujen hyökkäysten ymmärtäminen. Vahva verkon vianmääritystaito, jolla on mahdollisuus suorittaa manuaalinen pakettianalyysi käyttäen tcpdumpia ja Wiresharkia. Todistetut kädet Aruban ClearPassin tai vastaavien NAC-tuotteiden, kuten Cisco ISE: n, kanssa. Perustietoa UNIX-, SNMP-, RADIUS-, 802.1x - ja Microsoft Active Directory - tietokannoista. Vahva työtieto F5 APM: stä, LTM: stä ja GTM: sta. F5-laitteiden asennus, konfigurointi, käyttöönotto, vianmääritys, ylläpito ja päivitys eri sovellusympäristöissä. Koe skripteillä ja F5 iRules - vianmääritys. Maailmanlaajuisessa toimintaympäristössä infrastruktuurikomponenteista vastuussa oleva resurssi. Identifiointi ja toteuttaminen ennakoivien alustajärjestelmien hallintaan Omien ja ratkaisemaan tuotannon kysymyksiä esiteltiin L2-tuesta, muiden mentoroinnista ja tietokantojen tuottamisesta mahdollisuuksien mukaan. Ajankohtainen päivitys ja ylläpito. Suhteiden ylläpito keskeisten sisäisten sidosryhmien kanssa. Suorita syy-analyysi ja ratkaise monimutkaisia ​​ongelmia. Laatikoihin liittyvien toimintaraporttien laatiminen Työskentele suunnitteluryhmien kanssa tarkastelemaan uusien projektien toimintavalmiutta ja osallistumaan ratkaisuihin ja kehittämään standardeja tarpeen mukaan Työskentele tuotevalmistajan kanssa monimutkaisten ongelmien vianmäärityksestä ja tunnistavat uudet ominaisuudet vastaamaan muuttuvia liiketoiminnan tarpeita Sijainti: Houston , TX. Yhteydenotto: 281 560 4020 Ext. 156 Työn nimi: Projektipäällikkö (PMO) (10 v.) Lähetetty: 01-23-2017 PMO: n projektipäällikkö vastaa erilaisten kokoisten ja monimutkaisten projektiohjelmien hallinnoinnista käynnistyksen ja täydennyskoulutuksen välillä joukkueet. Projektityöhön sisältyy laadukkaiden taloudellisten riskienhallintaratkaisujen, toiminnallisten parannusten, infrastruktuurin parannusten ja laillisten, sääntelevien ja vaatimustenmukaisuussääntöjen mukaisesti yhteensopivien yritysjärjes - telmäratkaisujen toimittaminen. Projektinhallintatapojen avulla PMO-projektipäällikkö koordinoi projektien käynnistämistoimia PMO Projektipäällikkö johtaa hankkeen suunnittelu-, toteutus - ja sulkemistoimintaa sekä hankkeiden jatkuvaa seurantaa ja raportointia. Erinomaiset viestintätaidot, mukaan lukien tehokkaat esitysaidot. Kokemus rahoitus - ja sääntely-ympäristöstä Kymmenen tai viisitoista vuotta projektinhallinnan kokemus onnistuneesti toimittaa tarvitaan teknologiapohjaisia ​​projekteja Kokemus, joka hallitsee samanaikaisesti koko projektin elinkaarta liiketoiminnan kehittämisestä lopulliseen toimitukseen vaaditaan Voimakkaita johtajuusominaisuuksia johtaa ja ohjata projektiryhmiä, mukaan lukien todistettu kyky rakentaa onnistuneita ja tehokkaat projektiryhmät, johtavista päätöksentekoprosesseista sekä terveellisen ryhmäkeskustelun ja yhteistyön ympäristön edistäminen. Kyky hallita suuria projekteja aggressiivisilla aikatauluilla ja haastavalla laajuudella, mukaan lukien mahdollisuus luoda ja toteuttaa projektityösuunnitelmia vastaamaan muuttuvia vaatimuksia, jotka johtuvat kehittyvistä liiketoiminnan tarpeet Todistettu kyky hallita useita monimutkaisia ​​projekteja projektin elinkaaren eri vaiheissa alkamiselta loppuun Täyte projektinhallintatyökaluissa, kuten Microsoft Project ja SharePoint (tai vastaava PPM-työkalu) Microsoft Office - tuotteiden (Word, Excel, PowerPoint , Visio) Tietojenkäsittely - ja testausprosessien tuntemus (suositeltava) Liiketoimintaprosessien parannusten ja hallintatoiminnan tuntemus (suositeltava) Ammattikorkeakoulututkinto edellyttää teknistä tai teknistä kurssia (Advanced degree on preferred.) Project Management Professional (PMP) sertifikaatti (vaadittu) Scrum Sertifiointi (suositus) Hallinnoi projektin päivittäiset näkökohdat, jotka tarjoavat korkealaatuisia, ajallaan projektin kattavuuden budjettiesityksissä. Hankee projektin aloittamista ja suunnittelutoimia projektin rakenteen mukaan, mukaan lukien helpottamalla hankkeen tavoitteiden, tavoitteiden ja laajuuden määrittelyä. Lisäksi osallistuu projektiryhmät yksityiskohtaiseen suunnittelutoimintaan, hallinnoi projektien toteutustoimintaa ja takaa projektin sulkemistoiminnan loppuun. Koordinoi kaikkien projektityövoimavarojen tunnistamisen ja suunnittelun, mukaan lukien kunkin toiminnallisen johtajan kanssa tehtävän työn suunnitella työsuunnitelmia, tunnistaa keskeiset välitavoitteet, hallita riippuvuuksia , tunnistaa riskit, seuraa ja hallinnoi asioita sekä raportoi hankkeen edistymisestä. Leads ja valvoo hankkeiden aikarajojen tunnistamista, toteuttamista ja päivittämistä, tehtäviä koskevia tehtäviä ja toimituksia. Tee projektiryhmän kanssa hankearvojen tunnistaminen, ongelmien ratkaiseminen ja projektihaasteiden poistaminen. raportoi projektin välitavoitteiden ja toimitusten edistymisestä Kommentoi selkeää, täsmällistä ja tarkkaa hankkeen tilaa kaikille sopiville hankkeen sidosryhmille, mukaan lukien säännöllisten tilaraporttien antaminen Monitorit ja raportit hankkeen edistymisestä suunniteltujen hanketiedostojen suhteen Koordinoi ja vastaa projektien muutoksiin, hankekysymykset ja päätökset tarpeen mukaan Paikka: Keller, TX 76244 Yhteyshenkilö: 281-560-4020. Alanumero. (211) Työn nimi: DevOps Engineer (3 5 v.) Lähetetty: 01-20-2017 DevOps henkilö, joka on tullut liikkeestä aiemmin, mutta on siirtynyt avoimen lähdekoodin teknologioihin ja työskennellyt Open Source - myymälöissä siirtyminen Koe JavaScript-, Angular. JS-, Python - ja PHP-kielillä Linux-käyttöjärjestelmissä Käytä Ubuntu-alustalla, jotta he voivat päästä eroon fyysisistä SQL-palvelimista tulevaisuudessa DevOps-henkilöllä on oltava vähintään kaksi komentosarjakieltä heidän vyöhykkeensä Tiedon paketin siirtymistä järjestelmien ja protokollien kautta Kokemus pakettien käsittelyalgoritmien kanssa, jotka ovat linjassa ohjaustason ja datatason standardoidun verkko-osion kanssa Sijainti: Grapevine, TX Contact: 281-560-4020 Ext. (211) Työn nimi: Sr. projektipäällikkö Lähetetty: 01-23-2017 Moniammatilliset projektiryhmät Project Management Professional (PMP) sertifikaatti Rahoitus - ja sääntely-ympäristö PMO Sr. Project Manager vastaa erilaisten kokoisten ja monimutkaisuus aloittamisesta täydennyksellä eri toiminnallisten projektiryhmien kautta. Projektityö sisältää laadukkaiden taloudellisten riskienhallintaratkaisujen, toiminnan parannusten, infrastruktuurin parannusten ja yritysjärjes - telmäratkaisujen toimittamisen, jotka on sovitettu laillisiin, sääntelyyn ja vaatimustenmukaisuuteen. OCC: n projektijohtamisen metodologian käyttämistä oppaana, PMO Project Manager koordinoi projektin aloittamista. PMO-projektipäällikkö johtaa sitten hyväksytyn hankkeen projektisuunnittelua, toteutusta ja sulkemista, samalla kun se toimittaa jatkuvan seurannan ja raportoinnin edistymisestä. Hallinnoi projektin päivittäisiä näkökohtia laadukkaiden, oikea-aikaisten, projektin kattavuuden budjettiesityksissä. Hankee projektin aloittamista ja suunnittelutoimia projektin rakenteen mukaan, mukaan lukien helpottamalla hankkeen tavoitteiden, tavoitteiden ja soveltamisalan määrittelyä. . Lisäksi osallistuu projektiryhmät yksityiskohtaiseen suunnittelutoimintaan, hallinnoi projektien toteutustoimintaa ja takaa projektin sulkemistoiminnan loppuun. Koordinoi kaikkien projektityövoimavarojen tunnistamisen ja suunnittelun, mukaan lukien kunkin toiminnallisen johtajan kanssa tehtävän työn suunnitella työsuunnitelmia, tunnistaa keskeiset välitavoitteet, hallita riippuvuuksia , tunnistaa riskit, seuraa ja hallinnoi asioita sekä raportoi hankkeen edistymisestä. Ohjaa ja valvoo projektin aikataulujen määrittämistä, toteuttamista ja päivittämistä, tehtäviä koskevia tehtäviä ja toimituksia. Tee projektiryhmän kanssa hankearvojen tunnistaminen, ongelmien ratkaiseminen ja projektihaasteiden poistaminen. raportoi hankkeiden virstanpylväiden ja toimitusten edistymisestä Kommentoi selkeää, täsmällistä ja tarkkaa hankkeen tilaa kaikille sopiville hankkeen sidosryhmille, mukaan lukien säännöllisten tilaraporttien antaminen Monitorit ja raportit hankkeen edistymisestä suunniteltujen hanketiedostojen suhteen Koordinoi ja vastaa projektien muutoksiin, mukaan lukien laajentuminen projektipäätökset ja päätökset tarpeen mukaan Erinomainen kommunikointitaito, mukaan lukien tehokas esitystaito Taloudellinen ja sääntely-ympäristö Kokemukset kymmenestä tai viisitoista vuotta projektinhallinnan kokemus menestyksekkäästi tuottaa teknologiapohjaisia ​​hankkeita Kokemus, joka hallitsee samanaikaisesti koko projektin elinkaarta liiketoiminnan kehittämisestä lopulliseen toimitukseen vaaditaan. kyky johtaa ja ohjata projektiryhmiä, mukaan lukien todistettu kyky rakentaa onnistuneita ja tehokkaita projektiryhmät, johtaa tiimin päätöksentekoprosesseja sekä edistää terveellisen ryhmäkeskustelun ja yhteistyön ympäristöä. Kyky hallita suuria hankkeita aggressiivisilla aikatauluilla ja haastavalla alueella, mukaan lukien pystyy luomaan ja toteuttamaan projektityösuunnitelmia vastaamaan muuttuvia tarpeita, jotka johtuvat kehittyvistä liiketoiminnan tarpeista Todistettu kyky hallita useita monimutkaisia ​​hankkeita projektin eri vaiheissa projektin elinkaaren alusta loppuun Valmistuminen dynaaminen, nopea ja joskus ennalta arvaamaton työympäristö Todistettu kyky helpottaa projektien yhdenmukaistamista yritysten ja teknisten ryhmien välillä Analyyttinen ongelmanratkaisu Itseohjautuva ja yksityiskohtaisesti suuntautunut Erittäin tehokas organisaation ja suunnittelun taito Kehittää ja ylläpitää rakentavaa ja (esim. Microsoft Project ja SharePoint) (tai vastaava PPM-työkalu) Microsoft Office - tuotteiden (Word, Excel, PowerPoint, Visio) käyttäminen Tietämys sovellusten kehittämisestä ja testausprosesseista (suositeltava) (Suositeltava) Ammattikorkeakoulututkinto kaupallisessa tai teknisessä kurssissa edellyttää (Advanced degree on preferred.) Project Management Professional (PMP) sertifikaatti (vaaditaan) Scrum Certification (preferred) Sijainti: Keller, TX (lähellä Fort Worth ). Yhteyshenkilö: 281 560 4020 223 Työn nimi: Verkonvalvoja Postitettu: 12-12-2017 Liiketalouden koulutusohjelma, Tietojenkäsittelytiede, Liiketalous tai siihen liittyvä kenttä, 2 vuoden teknillinen tutkinto tai vastaava työkokemus (TCPIP, FTP, DNS ja DHCP), kytkimet, palomuurit ja VPN-verkko Hyvät yhteydet puhelinjärjestelmään ja tukipalveluihin Vähintään yhden vuoden kokemus työskentelee useiden käyttöjärjestelmien kanssa Hyvä ymmärrys LANWAN-topologiasta, verkkoprotokollista (Avaya ja Nortel), digitaalinen ja VoIP Mahdollisuus monen tehtävän hallintaan ja aikaohjauksen valvontaan ja kykyyn tutkia laajakaistaongelmien ratkaisemista Mahdollisuus matkustaa tarpeen mukaan infrastruktuuri-tavoitteiden saavuttamiseksi voi joutua työskentelemään iltaisin ja viikonloppuisin Verkonvalvoja avustaa asiakaspalvelun puhelinverkon ja sen komponenttien kehittäminen, hallinnointi, hallinta ja ylläpito. Ne auttavat ratkaisemaan puhelimen ja verkon suorituskykyongelmia, suosittelemaan päivityksiä, korjaustiedostoja, uusia sovelluksia ja laitteita. Ihanteellinen hakija ymmärtää hyvin puhelimen järjestelmät, kuten Avaya ja Nortel, sekä LANWAN-järjestelmät, jotka auttavat suunnittelussa, toteutuksessa, asiakirjojen , ylläpitää ja tarvittaessa tukea IT-verkkolaitteita, mukaan lukien, mutta ei niihin rajoittuen, reitittimet, kytkimet, langaton infrastruktuuri ja puheensiirto Auttaa ylläpitämään yrityksen ääni-, data - ja langattomien verkkopalvelujen vakautta ja eheyttä Kaikki puhelinjärjestelmät (digitaaliset ja VoIP-järjestelmät) alalla ja yrityksen pääkonttorissa. Helpottaa ja koordinoi puhelimen asentamista, kaapelointia, linjojen määrittämistä ja pitkän matkan sekä vianetsintää toimittajien kanssa. Analysoi seurantajärjestelmistä ja verkon turvallisuusriskeistä kerätyt tiedot nykyisessä asennossa sekä verkko - vakautta ja käyttöä ja suosittelee asianmukaista toimintasuunnitelmaa, joka vastaa onnettomuuksien hallintaan ens että ääni - ja tietotapahtumia voidaan tehokkaasti eskaloittaa, hallita ja ratkaista täydellisellä viestinnällä asemasta, suunnitelmista ja toimista hallinnointiin ja asiakkaisiin Asiakirjojen luominen ja ylläpito, koska se liittyy verkko - ja puhelinjärjestelmien kokoonpanoon, verkon kartoitukseen, prosesseihin ja palvelutietueisiin Apu konfigurointiin, käyttöönottoon ja tukemiseen (ääni - ja datayhteys), LANWANin, reitittimien, kytkinten ja muiden verkkoinfrastruktuurilaitteiden ylläpitoon ja ylläpitoon sekä ylläpitämiseen ja noudattamiseen. Kaikkien IT-periaatteiden ja menettelytapojen mukaisesti, jotka ovat ISampT Managementin määrittämiä, sijainti: Fort Worth, TX 76102 Ota yhteyttä: 281 560 4020 ext: 141 Gopal K. Unni Gopal tarjoaa lähes kahden vuosikymmenen IT-kokemuksen ansiosta runsaasti liiketoimintaprosessin konsultointikokemusta useilla toimialoilla. Gopal on menestyksekkäästi johtanut tiimejä, jotka suunnittelivat, kehittivät ja ottivat käyttöön uusia järjestelmiä, prosesseja ja teknologiaa asiakkaille. Hän on työskennellyt useiden suurten ja keskisuurten yritysten kanssa auttaakseen kehittämään ja tarjoamaan toistettavia ratkaisuvaihtoehtoja, jotka kattavat erilaiset toimitusmallit. Gopalilla on laaja tietämys SAP-sovelluksista ja prosesseista, joissa painotetaan voimakkaasti käyttöönotto - ja tukimenetelmiä. Gopalilla on M. B.A: n hallintotutkimuksen tiedekunta, Delhi University ja tekniikan alan Bachelor-tutkinto NIT: lta Warangalista. Gopal K. Unni Lähes kaksi vuosikymmentä kokemusta tietotekniikasta Gopal tuo runsaasti liiketoimintaprosessin konsultointikokemusta useilla toimialoilla. Gopal on menestyksekkäästi johtanut tiimejä, jotka suunnittelivat, kehittivät ja ottivat käyttöön uusia järjestelmiä, prosesseja ja teknologiaa asiakkaille. Hän on työskennellyt useiden suurten ja keskisuurten yritysten kanssa auttaakseen kehittämään ja tarjoamaan toistettavia ratkaisuvaihtoehtoja, jotka kattavat erilaiset toimitusmallit. Gopalilla on laaja tietämys SAP-sovelluksista ja prosesseista, joissa painotetaan voimakkaasti käyttöönotto - ja tukimenetelmiä. Gopalilla on MBA: n hallintotutkimuksen tiedekunta, Delhi University ja Bachelors-tutkinto Teknologiasta NIT: lta, Warangalista. Juuhi Ahuja Juuhi on Wise Menin perustaja amp: n toimitusjohtaja. Wise Men on vuodesta 1997 lähtien kasvanut henkilöstöyrityksestä globaaliksi teknologiaratkaisujen tarjoajaksi, joka tarjoaa IT-ratkaisuja, konsultointia, ohjelmistoja, ulkoistamispalveluja ja henkilöstöä. Juuhun visio keskittyy tarjoamaan asiakkaille laadukkaita resursseja ja palveluja kilpailukykyiseen hintaan. Hän aloitti uransa New Yorkissa vakuutusalalla. Hänellä on vahva akateeminen tausta, johon kuuluu Bachelors in Business ja New Yorkin teknillisen korkeakoulun MBA Finance. Toimitusjohtajana Juuhi valvoo Wise Mens - liiketoiminta-strategiaa ja edistää asiakkaiden ja yritysten välisiä kumppanuuksia. Hän hoitaa myös Wise Mensin henkilöstö - ja rekrytointitoimintoja. Juuhi on aktiivinen jäsenenä eri paikallisissa järjestöissä, mukaan lukien Houston Minority Supplier Diversity Council, Indo American Chamber of Commerce ja Womens Business Enterprise Alliance. Juuhi on toimittanut erinomaisia ​​esityksiä: HMSDC Expo 2007 MBE Chair. (Aihe: Vähemmistökaupan kasvattaminen ja menestyksen perustaminen) Monimuotoisuusneuvosto, joulukuu 2012. (Kiinnostunut puhuja Motiva Enterprisesin toimitusjohtajan Robert Peasen kanssa Aihe: Moninaisuus ja osallisuus työpaikkaneuvostossa 8211 Kuinka luoda kukoistava, kestävä ja aiheeton työympäristö) IACCGH Women Mean Business Event, heinäkuu 2013. (Aihe: Pienyrityksen vähemmistöyrityksen ja pienyritysten Dos ja Donts - yrityksen kasvattaminen) Juuhi on saanut seuraavat palkinnot: 2014 HMSDC: n toimittaja ja Houston Business Journal 14th suurin MWBE yritys Houstonissa. 2013, 2012 HTC juhlii vuoden yrittäjä. 2011, 2010 Vuoden yrittäjä EampY finalist. Vuosi 2010 erinomainen liiketoiminnan nainen, Indo-amerikkalainen kauppakamari, Greater Houston. 2006 Juuhi Ahuja (Wise Men presidentti amp: n toimitusjohtaja) oli Houston Minority Business Councilin (HMBC) vuoden 2006 Expo-yhteispuheenjohtaja. Juuhi istuu seuraavien voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden hallitukselle: Houston Minority Supplier Development Council Ovarcome Non Profit IACCGH: n johtaja, Large Texas Executive Women, syntynyt Intiassa Mumbaissa bisnesperheelle, Juuhis sarjayrittäjä isä toi monia uusia sähköisiä ideoita ja tuotteita Intian markkinapaikka. Hän voitti useita palkintoja, mukaan lukien Intian innovaatiopalkinnon puheenjohtaja vuonna 1972. Hänen isänsä oli hyvin tukevaa ja opetti lapsilleen, että voit tehdä mitä tahansa mielesi mukaan. Juuhi on sertifioitu joogaopettaja Yoga Instituutista Mumbaissa ja rakastaa harjoitella Meditaatiota päivittäin. Hän nauttii myös kävelystä, matkasta ja lukemisesta. Hän on naimisissa Prakashin kanssa, joka on menestyvä liikemies, joka rakentaa, omistaa ja hoitaa hotelli-franchiseja kuten Sheraton, Hilton ja IHG. Juuhi on tyttären ylpeä äiti. Työn nimi: Tibco Arkkitehti 8211 12 vuotta (8 vuotta 8211 Relevant Exp) Lähetetty: 01-20-2017 TIBCO-toteutukset arkkitehtina on oltava vähintään kahdeksan vuotta TIBCO: , EDA: n, BPM: n, ESB: n, EAI: n ja ETL: n konseptien on oltava erinomaiset ymmärtäneet TIBCO Business Worksin, EMS: n, SAP Adaptorin. haluttu yhteyshenkilö: 91 40 6635 3344 ext 103 Työn nimi: Tibco Sr. Kehittäjä 8211 8 vuotta (6 vuotta 8211 Relevant Exp) Lähetetty: 01-23-2017 On oltava 8 vuoden kokemus vähintään kahdesta seuraavasta TIBCO-tuotteesta Yritystoiminta, Business Connect, Business Events, MDM, Spotfire On oltava vahva kokemus integroitumisesta SAP: n kanssa ja sen on täytynyt suorittaa vähintään yksi suuri SAP-integraatioprojekti loppuun asti. On oltava käytännön kokemusta sovittimista ja EMS Mu (EAI-integraatiokuvioissa) on oltava ymmärrettävä EAI-integraatiomallien täytyy pystyä työskentelemään itsenäisesti ja johtaa pienen joukon kehittäjiä On oltava erinomaiset viestintätaidot Yhteystiedot: 91 40 6635 3344 ext 103 Työtehtävä: Sr. SAS Developer (5-7 v.) Lähetetty: 09-16-2017 Sr. SAS-kehittäjän on työskenneltävä 1 PM 10 PM - siirto-koodin, testata, debugata, dokumentoida ja ylläpitää SAS-ohjelmia Kehittää ETL-relaatiolähteistä SAS LASR-palvelimeen Pura tietueista tietokannoista SAS SQL - menetelmiä käyttäen ja kirjoittaa koodia manipuloimaan, yhdistää ja yhdistää tietokentät Suunnittele LASR-raportointipohjapöydät ja kehitä älykkäitä visualisointeja SAS VA: n avulla Tee yhteistyötä järjestelmäintegraatio - ja tietovarastotieteen insinöörien kanssa tiedonhankinnan ja tietojen puhdistuksen kanssa Työskentele erittäin vuorovaikutteisessa ja tiimipohjaisessa ympäristössä 5 vuotta SAS-ohjelmointikokemusta Suorituskyky: tai parempi Base SAS Certification Advanced SAS Certification Hyvä Kokemus työskentelystä Base SAS (DATA STEP), SASMACRO, Proc SQL - kokemus SAS VA - raporttien laatiminen VA Data Builder, VA Explorer, VA Designer, VA Viewer ja mukautettujen raporttien luominen SAS VA: ssa Hyvä tietämys menettelytavoista PROC Tabulate, PROC Raportti tietojen visualisoinnille Kokemus suurien tietojoukkojen kanssa Kokemus manuaalisten prosessien kopioimisesta SAS Enterprise Opasta projekteina niin, että käyttäjillä, joilla don8217t: llä on mitään tietoa SAS: stä, voivat käyttää näitä prosesseja SAS: ssä saadakseen tuotetietojaan ja auttamaan heitä visualisoimaan tiedot käyttämällä Proc Tabulate ja Proc Report Kehittää laadukas SAS-koodi, joka on tehokas (nopea), automaattinen, ylläpitää ja noudattaa alan parhaita käytäntöjä Voi muodon ongelmien vianmääritys (tiedot eivät näy, SAS-lisäyksen virheilmoitukset tai SAS FM-lisäys) On oltava tietoinen SAS: n parhaista käytännöistä (yritysopas, tallennetut prosessit, tiedotuskartat ja verkkolähetykset studio) Vahva UNIX - ja SQL-kokemus Yhteystiedot: 91 40 6635 3344 Työn nimi: eMeter, MDM, konsultti (5-7 vuotta) Lähetetty: 01 -23-2017 eMeter, MDM, Utilities Ener gyIP, Energia Ota konsultti vaihdon aika. Klo 13.00 - 10.00 Järjestelmä Hallinta ja ylläpito eMeter (Siemens): n MDM (Meter Data Management) - järjestelmästä (EnergyIP) Asennettu, käyttöön otettu, ylläpidetty eMeter (Siemens) EnergyIP MDM - ohjelmisto (UNIX (IBM AIX) Siebelin, Tibcon, Jakartan ja Tomcinin tukemana AMS (Advanced Metering System) - järjestelmien muutosten hallinta Lähteenhallinta Toteutettiin AMI Systems MDM: n (Meter Data Management) ja minkä tahansa pääpäätteen (Data Collection Engine) automaatio - ja seurantainfrastruktuuri HP DMA (Stratavia) ja JavaJ2EE Kehittäneet Java VBScript - moduulit HP: n DMA: ssa (Stratavia) AMI Systemsin seurannan automaatiota varten käyttäen Agile Scrum - menetelmää ja Test Driven Development (TDD) - tekniikkaa ja hallinnoivat koko ohjelmistokehityksen elinkaaren (SDLC) dokumentoidun asennuksen ja asennusstandardit Oracle-tietokantaan liittyvien kohteiden rakentaminen ja vianmääritys IT-tietokantapalvelujen avulla JavaJ2EE-komponenttien rakentaminen ja vianmääritys I: n kanssa T SOA-tiimi Kehittää prosessin parannuksia käyttöönoton, asentamisen ja konfigurointiprosessin tukemiseksi Tarvitset erinomaiset kommunikaatiomallit Osaa käsitellä useita asiakkaita ja projekteja Tarvitsetko kokemusta eMeterin käyttäjäpuolelta Energia sitoutuu käyttämään toiminnallisuutta, käyttöliittymää ja käsittelemään tietojen virheitä Kirjoitusliittymien kirjoittaminen muille järjestelmille, jotka käyttävät palveluita Asiantuntija Oracle - ja oracle-palveluissa Tietokannan hallintavälineet eMeter EnergyIP, Energy Engage, Java, J2EE. JSP, JDBC, JMS, Swing, Servlets, EJB, kevät, horrostila, XML, HTML, JavaScript, Microsoft Visual Studio, SharePoint 20072010, C, VB, ASP, työnkulku, VBScript, Python, Jython, Agile. Scrum, UNIX, eMeter eIP, HP DMA (Stratavia Data Palette), Web Services, CC, VB, BizTalk, Eclipse, Ant, Websphere, Rational. Oracle, DB2, Sybase, SQL Server, PLSQL, Tallennetut menetelmät, UML, RUP, OOA, OOD Kokeneet mittaritietojen hallinta (MDM) Kehittäjäkonsultti Arkkitehti Järjestelmänvalvoja Energia Sähkövoima Smart Grid Utilities teollisuus Yhteystiedot: 91 40 6635 3344 Työn nimi: AIX Admin Consultants (5-8 vuotta) Lähetetty: 09-16-2017 AIX Admin Professionals Shift Time. CST-aikakokemus konfiguroimalla suurta saatavuutta (klusterointia) virtajärjestelmissä Kokemukset konfiguroinnissaan virtualisointiominaisuuksissa AIX 7 (StandardEnterpriseExpress) - versioiden käyttökokemus Käyttöjärjestelmän rakenteen kehittäminen, virittäminen ja vianmääritys AMP: n syyanalyysi Asenna tukipaketit, ytimen päivitykset ja muut ohjelmistot ) Etäkäyttö palvelimille laajoissa mittakaavassa sijaitsevissa datakeskuksissa. Laitteisto - ja käyttöjärjestelmään liittyvän ongelman vianmääritys. Hienosäätöjärjestelmä optimaaliseen suorituskykyyn OS verkottaminen, SANstorage-kokoonpano Syvällinen tietämys ja kokemus NFS-pohjaisten ratkaisujen käyttöönotosta sekä SAN - ja NAS-tallennusmenetelmien tuntemus Disaster Recovery - suunnittelu ja DR-testien suorittaminen ja koordinointi sovellusryhmän, ohjelmoijien, UNIX-järjestelmänvalvojien, LAN-palvelut ja verkkotyöryhmä Kehittää ja ylläpitää tietokantaa kaikkien tunnettujen ongelmien ja palvelimen konfigurointitietojen ja arkkitehtuurin kannalta Erinomaiset suulliset ja kirjalliset viestintätaidot Työskentely pyörimissuuntauksissa, mukaan lukien 50 yöaikoja Opi nopeasti ja seuraa yritys - ja asiakas8217s - menettelyjä ja - prosesseja. Toimii läheisessä yhteistyössä muiden System Administration - tiimin jäsenten kanssa teknisten neuvojen saamiseksi ja ongelmien ratkaisemiseksi. Tee läheistä yhteistyötä muiden IT-tiimin jäsenten kanssa tukemaan ja varmistamaan liiketoiminnan jatkuvuuden. Yhteyshenkilö: 91 40 6635 3344 Työn nimi: Sr. SAS Administrators Lead (5 12 vuotta) Lähetetty : 01 -23-2017 SAS-arkkitehtuurin syvällinen ymmärtäminen Kokemus hallinnoida ja hallita SAS Server - kokemusta koodin, datan ja metatietojen välillä Siirtyminen eri ympäristöistä SAS-tuotannon tuki kokemus onnettomuuksien hallintaan, ongelmanhallintaan ja muutospyynnön hallintaan SAS: n 9.4 UNIX-ympäristökokemuksessa SAS-palvelimen lokitiedostojen analysoinnissa niiden ongelmien tunnistamiseksi, kun niitä esiintyy. Hallita UNIX-hakemistoja ja tiedostoja ja UNIX-käyttäjien hallintaa. UNIX-komentosarjat, jotka rajoitetaan tukemaan ympäristöä, lisätään etua esimerkiksi: cleanup-lokitiedostot, käyttämättömät työtiedot hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot SAS environme - ohjelman varmuuskopiointi ja palauttaminen nt Kokemus hallinnoida SAS LASR Analytics - palvelinta (Must) SAS Certified Platform Administrator UNIX-hallinta ja Shell-komentosarjat lisätään etuihin Middle-Tier Administration Contact: 91 40 6635 3344 Ext: 103 Työn nimi: Stone Bond Developer Lähetetty: 01-23- 2017 On oltava Kokonaisvaltainen 5-8 vuoden IT-kehityskokemus puitteissa Kokemus SharePointin integroinnissa muiden sovellusjärjestelmien kanssa Vähintään 3 - 5 vuoden kokemus EAI-ratkaisujen soveltamisesta kehittämällä Stone Bond - integraatiotyökalua - Toivottavaa Ottaa käyttöön StoneBond-integraatiotyökalun käyttökokemus Stone Bond - integraattityökalulla Täytyy kokeilla sovellusten kehittämistä MS SQL ServerOracle - tietokantajärjestelmien avulla Kokemukset SQL Server 2008: ssa, SQL Server 2008 R2: ssa tai SQL Server 2012: ssa SQL-kehitys, mukaan lukien kyselyt, laukaisut, liittymät ja tallennetut menetelmät Mahdollisuus suunnitella, kehittää, konfiguroida ja ylläpitää sovellusta Runsaasti kokemusta vesiputouksen ja ketterän menetelmän kokemisesta MVC-arkkitehtuuri ja - muotoilu Suunnittelumallit Kokemukset reagoivasta web-suunnittelusta Käyttökokemukset Desktop, Mobile amp - selain sovellukset Sovellukset Demonstrattu taito Visual Studio - tekniikalla Tiimin perustuva lähdevalvontajärjestelmä Vahva kirjallinen ja sanallinen viestintätaito Mahdollisuus työskennellä yksin tai ryhmissä Sijainti: Houston, TX : 281-957-5888 ext 215 Työn nimi: Tibco Solution Arkkitehti Lähetetty: 01-20-2017 Ratkaisuarkkitehtuurin useista tehtävistä vähintään 4 vuoden kokemus käyttäen TIBCO Active Matrix Business - liiketoimintaa, Business Connect ja myös kykyä Suunnittele alhaiset yksityiskohdat ratkaisuille Pitäisi olla erittäin vahva kokemus ja syvällinen tietämys TIBCO Business Worksista. EMS, sovittimet ja hallinto Pitäisi olla työssäoppimisympäristöä TIBCO Business connect Hands kokemus SOA-ympäristöstä Web Services - palveluiden suunnittelu ja kehittäminen Business Worksin avulla TIBCO: n hallintotehtävät ja kirjoitusten kirjoittaminen Perlillä JAVA, ORACLE, SOAP, JMS amp SOA Development Ehdokkaan tulee olla asiakaskunta ja kykenevä johtamaan ja ohjaamaan tiimiä ratkaisujen kehittämisessä. Pitäisi olla vahva viestintä ja ihmissuhdetaidot. Hyvä saada tietoa öljykaasun verkkotunnuksesta. Tosiasiassa kommunikoi sisäisen ja ulkoisen sidosryhmän kanssa. Vähintään 4 vuoden kokemus useista tehtävistä Ratkaisu Arkkitehtuuri käyttäen TIBCO Active Matrix Business toimii, Business Connect ja tarvitsee myös kykyä suunnitella matalan tason yksityiskohtia ratkaisuille. Pitäisi olla erittäin vahva kokemus ja syvällinen tietämys TIBCO Business Works, EMS: stä. Adapters and Administration Should have working knowledge in TIBCO Business connect Hands on experience in SOA environment designing and developing Web Services using Business Works Able to perform TIBCO administration tasks and writing scripts using Perl Experienced in JAVA, ORACLE, SOAP, JMS amp SOA Development Candidate should be client facing and able to lead and guide team on developing solutions Should have strong communication and interpersonal skill Good to have knowledge in Oil amp gas domain Effectively communicates to internal and external stake-holders Location: Houston, TX Contact: 281-957-5888 ext 215 Job Title: Sr. TIBCO administrator Posted On: 01-20-2017 Must be able to bring up TIBCO infra from ground up Install and configure various TIBCO products such as BW, EMS, hawk, mainframe adapter Strong understanding of system architecture Must have had strong hands on experience as TIBCO administrator Must be able to bring up TIBCO infra from ground up Install and configure various TIBCO products such as BW, EMS, hawk, mainframe adapter Strong understanding of system architecture Must have had strong hands on experience as TIBCO administrator Contact: 281-957-5888 ext 215 Job Title: Senior Applications Specialist with IT ECM (Enterprise Content Management) Posted On: 09-09-2017 Minimum of five (5) years administering and developing SharePoint 2007 amp 2013 solutions while working closely with a user base. Minimum of 5 years Development skills Excellent understanding of C and 4.0 as well a deep understanding of SharePoint technologies including Web Part development, BDCBDS, Workflow, Event Receivers, and SharePoint Administration Strong track record of designing, developing, delivering, managing, and supporting medium scale end-to-end Microsoft SharePoint based content management solutions 5 years experience with Development including ASP. NET, C and Windows using C and MS SQL Server 5 years experience custom application development utilizing SharePoint 2007 amp 2013 technologies including SharePoint SDK, developing Web Parts, BDCBCS, Workflow, Event Receivers, etc. and deploying 3rd party solutions Advanced knowledge of all Microsoft SharePoint 20072013 features and architecture Features include website development, enterprise content management, document management, records management, information classification and enterprise search Knowledge of windows servers 20032008, active directory, exchange, SQL server 20052008, and IIS67 KBachelors Degree or relevant experience Exceptional communication skills must have the ability to effectively communicate at all levels of an organization and with individuals from diverse disciplines and levels of technical and commercial expertise Detail oriented and effective time management and organizational skills Exceptional written, verbal and interpersonal communication skills Organi zed and able to manage multiple activities and programs timely and with a high degree of accuracy Previous SharePoint upgrade experience is a plus Detailed understanding of the Implementation, testing and administration of SharePoint 2013 sites Location: Houston, TX Contact: 281-957-5888 ext 211 The role would primarily as a database administrator with a secondary developer role Database Backups Database Migrations Security Management Scripting Strong experience with MSSQL AdminDeveloper Location: Houston, TX Contact: 281-957-5888 ext 211 Job Title: MRO Category Manager (5yrs.) Posted On: 09-12-2017 Completion of an undergraduate degree in Business, Science, Engineering, Accounting, Supply Chain or equivalent Completion of a graduate degree in a related field a plus Minimum of 5-8 years of experience in purchasingprocurementsupply chain which includes experience in MRO strategic sourcing MRO category management, contract development and management, supplier performance management and s takeholder management, with a proven track record of delivering value through strategic sourcing projects and category management Strong Petrochemical, Chemical andor Manufacturing goods and services industry knowledge MRO strategic sourcing and category management Clean sheet Should Cost modeling and analysis Strong Negotiations experience Strong Logic, Reasoning, and Analytical skills a must Demonstrate strong interpersonal and communication skills Strong knowledge and experience with legal contract terms and conditions Oracle ERP systems experience Microsoft suite, including Excel, Word, Power Point Under broad direction, leads internal teams consisting of key stakeholders and subject matter experts through standardization workshops to determine MRO (Maintenance, Repair and Operational goods and services) market baskets and leads the internal teams through the strategic sourcing methodology to determine the optimum solution for procuring defined market basket items resulting in cons olidation of the supply base and cost savings. The Manager will be responsible for: detailed data collection and analysis, cost modeling, project planning, and RF(x) development for designated projects leading the team through processes to conduct as-is and market assessments determining optimum business and supplier solutions selecting strategic suppliers negotiating and drafting agreements and supplier performance management. Conducts standardization workshops to identify MRO market baskets for consolidation of products and suppliers Leads negotiations and strategic sourcing initiatives, following the strategic sourcing methodology, in a fast-paced, dynamic environment. Manages the planning and launch of RFIs and RFPs. MRO subcategories may include: Mill amp Industrial, Tools, PPESafety, Electrical, Pipes, Valves amp Fittings, Janitorial, Gaskets, Filters, Chemicals and Services Generates bottom-line cost savings from strategic sourcing projects and supplier negotiations Manages supplier selection and develops data analysis requirements for informed decisions. Engage in sourcing and operational negotiations as needed Conducts industry best practices and market research for strategic sourcing projects Manages supplier performance for selected supply base. Develops and reports supplier performance metrics and conducts supplier performance reviews Develops and reports savings calculations for projects and other metrics, as required Assists in the preparation of various special projects as assigned or requested Works independently with a close eye on market and contract pricing changes, delivery costs and the communicating any impact to the bottom line Gives and receives work direction Advises internal customers and budget owners on cost effective alternatives Multitasks with a main focus on customer service and customer satisfaction Location: Houston, TX Job Title: Purchaser Equipment OR Bulk Material (10yrs.) Posted On: 09-12-2017 Bachelors Degree or equivalent in Supply Chain Management, Business, Engineering, Finance, or related field required Extensive experience of equipmentmaterial procurement administration with 10 years of experience in an overall project supervision role Good knowledge of equipmentmaterial market Strong personal commitment and knowledge of safety and environmental aspects of major construction projects Proactive team player with strong communication skills, including the ability to prepare timely reports, presentations, and interface with other disciplines and external groups Ability to cope in a positive and productive manner within a high-pressure environment as expected in the Project with an aggressive cost objective Knowledge and experience in personal computing skills in Microsofts Windows Office suite of applications including MS Outlook Knowledge and experience in personal computing skills in SAP and e sourcing tools During the Front End Engineering study the equipmentbulk purchaser is responsible for monitoring the administrative performance of the Contractor with regards to the Open Book Tender requirements as specified in the Contract (or LCC). This phase ends up when final technical amp commercial proposal for the EPC price is agreed between Company and Contractor Once the EPC phase is awarded the equipmentbulk purchaser is responsible for following up or setting up, and managing the implementation of the purchase orders awarded as per the EPC contract Monitors the Open Book Contractors performance of its contractual obligations. Identify any failures non-conformance by the OBE Contractor in its administration of Contract, report such failures non-conformances to the Contract Manager Coordinate with PMT specialists to propose means to rectify, and monitor the OBE Contractor as necessary in implementing any agreed remedy Assist and verify the consistency of the Request for Quotation prepared by the OBE Contractor in respect of contractual and commercial request and coordinate PMT specialist review of technical request Verify the conformance of Bidder list submitted by OBE contractor with the Contractual Master Vendor List. Approve Bidder List Actively participate in clarification negotiation meeting between OBE Contractor and Vendors Provide expertise to challenge the Contractors performance on the result obtained from the Request for QuotationRequest for Purchase Coordinate as necessary the review of vendors bids and Commercial Bid Tabulation issued by OBE Contractor with Category Managers Participates in any survey due diligence or investigation that would be worthwhile for better assessing risk and costschedule impact associated with the equipmentbulk material to be supplied Actively participates in the risk management process so as to minimize any risk contingencies quoted by Open Book Contractor Provides proactive input and monitor the timely development of the cost build-up including key commercial parameters that will be applied to or will determine the Contractor Base Cost for EPC pricing Effectively provides expertise to challenge the commercial figures submitted by OBE Contractor so as to esta blish a robust and acceptable EPC project cost estimate Establishes effective working relationships with the Project Team and OBE Contractor Ensures that all administrative-related correspondence and related documentation are properly logged, distributed, and archived per Project Specifications During EPC the incumbent If the Equipments and Materials are placed by the EPC Contractor Manages and ensures the proper execution of the procurement activities under EPC contractor responsibility and close follow-up and record of the EPC Contractor procurement activities Verify the conformance of Bidder list submitted by OBE contractor with the Contractual Master Vendor List. Approve Bidder List Coordinate with PMT and follow the request for EPC Contractors additional vendors to Master Vendor List Coordinate the timely review and Approval of Technical Bid Tabulation by PMT specialist Verify, approve andor make approve the Recommendation to Award submitted by EPC Contractor Maintains summary records of Site Purchase Orders and Certificates Close Follow up of the Inspection and expediting activities of the EPC contractor with Vendor Location: Houston, TX Job Title: Project Master Planner (5yrs.) Posted On: 01-23-2017 Bachelors Degree or equivalent in Supply Chain Management, Business, Engineering, Finance, or related field required Appropriate Engineering background in Planning and Risk Evaluation At least 5 years of oil industry planning function on major projects experience Significant experience in schedule analysis and procedures such as Decision and Risk Analysis (D amp RA) Experience and thorough knowledge of Work Breakdown Structures (WBS) Familiarity with performing critical path method (CPM) analysis, variance analyses, floats analysis and schedule trending Schedule development, management and change control, claim defense, engineering and construction methods, commissioning and start up planning, critical path and trending analysis and high profile presentations This position requires excellent inter-personal and communications and writing skills, a thorough understanding of planning and scheduling in major projects, together with a good general knowledge of the full range of project activities An ability to liaise effectively at all organizational levels and to represent the Project on Planning related matters Extremely proficient in the use and interpretation of various project control software. esim. Primavera, MS Project, D Base and application packages such as PowerPoint and VISIO would be beneficial Developing the necessary tools and procedure to effectively control the project progress and assure the project is delivered on time Issuing the Master Schedule and Phase Schedules, and for organizing and formalizing the approval of schedules issued by Contractor Monitoring the scheduling and planning activities developed by Contractor in full compliance with the contract Ensuring that all project activities including PMT activitiesdeliverables are correctly planned and performed throughout the whole project duration in accordance with the Project Master Schedule Ensuring that scheduling and planning activities are developed as a predictive tool for the Project team through risk analysis Ensure that Planning activities comply with the Project requirements (procedures, Authority Limitations etc.) by systematic audits of plans, processes and documentation Contribute to the development and maintenance of the Side Cracker Project, Project Master Schedule Monitor contractor performance and deliverables to assure that the contract requirements are maintained. Maintain full involvement in the planning of engineering deliverables and procurement deliveries Support periodic, project wide, risk analysis and probability profiles, and contribute to monthly, project wide, trend analysis Perform ongoing critical path(s) analysis of the Project Conductparticipate in weekly progress meetings with Contractor and Management Team Liaise with cost engineer in trend analysis between progress and cost Conduct periodic audits of Contractor and its subcontractorsvendors progress status and procedural compliance Keep PMT fully informed on planning matters related to their area of responsibility so that decisions can be made based on the best available information Work effectively with the Project Team, Engineers, Construction personnel, Commissioning personnel and Operations to establish and maintain required working interfaces with technical groups during Project execution Identify and make recommendations as to areas for improvement in procedures to remove unnecessary bureaucracy yet maintain efficient, and effective progress control mechanism Write the Project monthlyweekly schedule and progress reports. Ensure that all reporting internally and externally is carried out timely in accordance with Project requirements Capture and apply internal and external learning, including HSE improvement Prepare and maintain detailed data bases and analyses of project resource utilization and ensure sufficient detail exists of such information in the event of contractor and sub-contractor claims for acceleration, productivity, delays, force majeure claims and the like. Be prepared to defend any potential claims with facts, analysis, appropriate logic and reports Ensure all documentation that may have a relationship to potential future claims is properly archived Support analysis and evaluation of contractor change proposals Identify and make recommendations as to areas for improvement in procedures to remove unnecessary bureaucracy yet maintain efficient, cost effective internal controls Location: Houston, TX Job Title: Web Analytics Developer Posted On: 01-20-2017 Business data analysis or web analytics certifications preferred 5-7 plus years direct work related experience with analytics platform Intimate knowledge of most key web analytics platforms including WebTrends, Google Analytics and others, including analytics platforms integrated within CMS Technical knowledge and experience creating and managing Webtrends profiles, dashboards, templates and all elements required for reporting Familiarity with web technologies such as HTML, CSS, JavaScript , common JavaScript frameworks (jQuery) a plus Ability to identify custom API8217s needed for report integration with external systems such as CRM Self-motivated with excellent skills in multitasking, prioritization and team collaboration Implement, configure, and customize various analytics tools to meet client business reporting needs. Design, build and implementation of web analytics programs by utilizing best practices and hands-on technology expertise Provide subject-matter expertise and guidance to web resources to ensure analytics functionality across various platforms is leveraged appropriately Establish and manage a scalable program where analytics at the site - and System-level provide insight to performance against web program and business intelligence goals Develop and manage profiles and templates Design integration plans for multi-channel datasets Administer reporting: build and modify reports and implement necessary tagging Campaigns Conversion metrics Funnel reporting Path analysis Build and manage customized monthly dashboards with data from web analytics and a variety of sources Provide ad hoc report support Perform analysis of client8217s digital performance, evaluating effectiveness of various initiatives and identifying underperforming areas Prepare JavaScript site tags, marketing channel tags and v iew pixels in order to track online conversion events Perform data quality audits, identify data collection issues, suggest improvements, and implement fixes Location: Houston, TX Contact: 281-957-5888 x 215 Job Title: Oracle BDM Sales Executive Posted On: 01-20-2017 MBA or MS Desired. Bachelors Required Hunter with minimum 5 years experience selling large Oracle ITO Deals 5 Years of Experience selling Oracle technology services Strong relationship, communication, articulation, presentation, client coaching and negotiation skills Experience and expertise in calling on prospects to explore opportunities Ability to work closely with practice, inside sales and pre-sales to close new business Thorough knowledge of Account Management process Experience in working with tools like CRM, sales force, discovery. org Good understanding of engagement and pricing models Willingness to travel domestically for approximately 40-50 BDE will be responsible for bringing in new IT revenue across US Territory Leverage existing client relationships as well as build new customer relationships to get business for the company Perform hunting independently using past experience of account management and technology Work as a trusted Business advisor to the clients offering them specific and cre ative IT solutions to meet their business needs Educate the customers on Company offerings, engagement models amp market trends Be the single point-of-contact for all Company activity within the Territory Own revenue target and be responsible for steady annual as well as Year on Year growth Represent the Company at executive level forums, networking events Participate in the RFP process work closely with the practice and pre-sales team and present solutions including effort estimation, SLAs, Resource plan, Pricing as well as other terms and conditions. Negotiate with the customer the final price of the assignment Location: Houston, TX Contact: (281)-957 5888 Ext 192 Job Title: JavaScript Engineer Posted On: 09-14-2017 A deep knowledge and understanding of JavaScript Expertise with one or more JavaScript libraries (jQuery, React preferred) Experience with JavaScript frameworks, such as Node. js preferred Experience working with HTML and CSS Experience working on large, object-oriented applications Experience working with SOA and REST Experience working with Agile, Lean, or Continuous Delivery processes Do you love coding If you do, then read on because your next career move might be sooner than you think We are looking for more talented JavaScript Engineers to work on some of our cutting edge projects As part of our team, your main responsibility will be to work with other engineers, UI designers, and product managers on our new and cutting edge initiatives Collaborate with other brilliant software engineers that will challenge you dai ly Solve interesting large-scale multi-tier problems Take ownership of delivering and ensuring a quality user experience Work in an agile environment Be part of a culture that rewards dynamic, innovative, and collaborative thinking Location: Dallas, TX Contact: 281-957-5888 Ext: 295 Job Title: Strategic Sourcing Manager (8yrs.) Posted On: 09-14-2017 Completion of an undergraduate degree in Business, Science, Engineering, Accounting, Supply Chain or equivalent Completion of a graduate degree in a related field a plus Minimum of 8 years of experience in purchasingprocurementsupply chain which includes experience in MRO strategic sourcing MRO category management, contract development and management, supplier performance management and stakeholder management, with a proven track record of delivering value through strategic sourcing projects and category management Completion of an undergraduate degree in Business, Science, Engineering, Accounting, Supply Chain or equivalent Completion of a graduate degree in a related field a plus Minimum of 8 years of experience in purchasingprocurementsupply chain which includes experience in strategic sourcing, category management, contract development and management, supplier performance management and stakeholder management, with a proven track record of delivering value through strategic sourcing projects and category management Strong Petrochemical, Chemical andor Manufacturing goods and services industry knowledge Strategic sourcing and category management experience in the following areas: MRO (Maintenance, Repair and Operational), Chemicals, Contract Labor Services, IT and Professional Services Demonstrate strong interpersonal and communication skills Strong knowledge and experience with legal contract terms and conditions Oracle ERP systems experience Strong Negotiations experience Microsoft suite, including Excel, Word, Power Point Strong Logic, Reasoning, and Analytical skills a must Uses best practices and knowledge of int ernal or external business issues to improve products or services Solves complex problems takes a new perspective using existing solutions Works independently receives minimal guidance Acts as a resource for colleagues with less experience may direct the work of other staff members Under broad direction, leads internal teams consisting of key stakeholders and subject matter experts through the strategic sourcing methodology to determine the optimum solution for procuring indirect goods and services. The Manager will be responsible for: data collection and analysis, sourcing business case development, cost modeling, project planning, and RF(x) development for designated projects leading the team through processes to conduct as-is and market assessments determining optimum business and supplier solutions selecting strategic suppliers negotiating and drafting agreements and supplier performance management. The Manager will develop and assist with executing transition plans to ensure the successful implementation of sourcing strategies. The Manager will also assist in the implementation of category strategies. Leads strategic sourcing initiatives, following the strategic sourcing methodology, in a fast-paced, dynamic environment. Manages the planning and launch of RFIs and RFPs Generates bottom-line cost savings from strategic sourcing projects and supplier negotiations Manages supplier selection and develops data analysis requirements for informed decisions. Engage in sourcing and operational negotiations as needed Conducts industry best practices and market research for strategic sourcing projects Works with team members in development and implementation of category strategies and tools for use in category management across all categories May develop and manage the sourcing and procurement strategy for a category or multiple categories Manages supplier performance for selected supply base. Develops and reports supplier performance metrics and conducts supplier performance reviews Develops and reports savings calculations for strategic sourcing projects and other metrics, as required Assists in the development of cost models and utilizes market indices for sourcing decisions for key products and services Assists in the preparation of various special projects as assigned or requested Works independently with a close eye on market and contract pricing changes, delivery costs and the communicating any impact to the bottom line Gives and receives work direction Advises internal customers and budget owners on cost effective alternatives Multitasks with a main focus on customer service and customer satisfaction Location: Houston, TX Job Title: Sr. Strategic Sourcing Analyst (8yrs.) Posted On: 09-14-2017 Develops RFx pricing templates Performs comparative analysis of multiple supplier proposalsbids and performs optimization analysis as needed Performs analysis of financials Deve lops Total Cost of Ownership (TCO) models Assist in development of negotiation tools and strategies Prepare and present analysis Participates in strategic sourcing team meetings and supplier negotiations as needed Develops and reports savings methodologies and calculations Provides reporting and analytical support for Procurement, including ad hoc projects The Senior Strategic Sourcing Supply Chain Analyst will have an undergraduate degree in Business, Finance, Economics, Science or Supply Chain Management and 5 or more years of related experience as an analyst directly supporting multiple strategic sourcing projects, which may include analytical support of category management. Demonstrate strong interpersonal, communication and listening skills Strategic Sourcing methodology and analytical support experience Superior Logic, Reasoning, and Analytical background and skills a must Cost modeling experience, including should cost modeling and development of inflation models Microsoft suite, including Excel, Word, PowerPoint, including proficiency in data management and warehousing Works independently receives minimal guidance Demonstrated ability to handle multiple tasks and assignments simultaneously Leads strategic sourcing initiatives, following the strategic sourcing methodology, in a fast-paced, dynamic environment. Manages the planning and launch of RFIs and RFPs Generates bottom-line cost savings from strategic sourcing projects and supplier negotiations Manages supplier selection and develops data analysis requirements for informed decisions. Engage in sourcing and operational negotiations as needed Conducts industry best practices and market research for strategic sourcing projects Works with team members in development and implementation of category strategies and tools for use in category management across all categories May develop and manage the sourcing and procurement strategy for a category or multiple categories Manages supplier performance for selected supply base. Develops and reports supplier performance metrics and conducts supplier performance reviews Develops and reports savings calculations for strategic sourcing projects and other metrics, as required Assists in the development of cost models and utilizes market indices for sourcing decisions for key products and services Assists in the preparation of various special projects as assigned or requested Works independently with a close eye on market and contract pricing changes, delivery costs and the communicating any impact to the bottom line Gives and receives work direction Advises internal customers and budget owners on cost effective alternatives Multitasks with a main focus on customer service and customer satisfaction Preferred Requirements and Skills: Strong Petrochemical, Chemical andor Manufacturing goods and services industry knowledge Strategic sourcing and category management experience in the following areas: MRO (Maintenance, Repair and Operational), Chemicals, Contract Labor Services, IT and Professional Services Demonstrate strong interpersonal and communication skills Strong knowledge and experience with legal contract terms and conditions Oracle ERP systems experience Strong Negotiations experience Microsoft suite, including Excel, Word, Power Point Strong Logic, Reasoning, and Analytical skills a must Uses best practices and knowledge of internal or external business issues to improve products or services Solves complex problems takes a new perspective using existing solutions Works independently receives minimal guidance Acts as a resource for colleagues with less experience may direct the work of other staff members Location: Houston, TX Contact: 281. 953.4500 Job Title: Systems Administrator Posted On: 01-23-2017 The Systems Administrator position requires a dedication to producing high-quality output and proactive involvement in the successful delivery of infrastructure systems on time, on budget, on function and through coordination within the res t of the technology department and the business owners. The Systems Administrator is responsible for supporting information systems which directly support the enterprise infrastructure of the organization. Ensures that all systems are working at optimal levels and pursues a continuous improvement model for responsible systems. Summary Of Essential Job Functions: Provide day-to-day monitoring amp support Monitor and tune systems to ensure optimum level of performance Monitor, manage, and maintain Backups Environments Create amp Maintain documentation related to technical architecture, standards, procedures, and policies Working amp design knowledge of VMware virtual environments Working knowledge of networking concepts including the support of routingswitching Experience with implementing and managing Exchange Server in a production environment Implements, installs, configures, monitors, troubleshoots, and evaluates existing and new Microsoft Windows server operating systems Responsible for the support and management of infrastructure systems (ServersSANsMonitoring amp Management systems) Supports junior technical staff and is a technical contributor with Infrastructure projects as directed Performs any other related duties as assigned by the Infrastructure manager other more senior managers Experience with S OX Compliance amp Audits To perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily. The requirements listed below are representative of the knowledge, skill andor ability required. Reasonable accommodation may be made to enable individuals with disabilities, who are otherwise qualified, to perform the essential functions. Must possess a Bachelors degree or equivalent experiencecertifications in computer science, management information systems, or a related field Five years of relevant experience with Microsoft Windows server operating systems, Active Directory, Group Policies and TCPIP networking, VMware, Citrix experience may be substituted for the Bachelors degreeTechnical degree Demonstrated ability to properly develop and maintain accurate documentation Must possess the ability to establish and maintain effective working relationships with customers served and systems administration staff Able to prioritize and execute tasks in a high-pressure environment Strong customer service orientation Ability to work in a team-oriented, collaborative environment Preferred Technical Skills: Experience with Microsoft Exchange Server 2010 (designdeploymentsupport) Experience with SharePoint (management) Working knowledge of VMware, Citrix, and other Virtualization technologies (designdeploymentsupport) Experience with SAN technologies (managementsupport) Experience with networking including Cisco andor Dell Force10 technologies and routingswitchingload-balancing concepts and technologies (managementsupport) Experience with SQL Clustering (support) Microsoft, VMware Certifications Ability to meet highest attendance requirements Ability to handle multiple tasks concurrently Ability to use personal computer, calculator, etc Could involve some lifting up to 20 pounds Ability to sit for extended periods of time without much movement Ability to work in time-sensitive environment with non-flexible deadlines On-call availability for a minimum 7 days per month Dexterity of hands and fingers to operate a computer keyboard, mouse, and to handle other computer components Occasional inspection of cables in floors and ceilings Lifting and transporting of moderately heavy objects, such as computers and peripherals Professional and courteous demeanor at all times Good project management skills Excellent writt en, oral, and interpersonal communication skills Ability to conduct research into systems issues and products as required Ability to communicate ideas in both technical and user-friendly language Highly self-motivated and directed, with keen attention to detail Proven analytical and creative problem-solving abilities Able to prioritize and execute tasks in a high-pressure environment Strong customer service orientation Ability to work in a team-oriented, collaborative environment Working Conditions amp Physical Requirements: The physical demands described here are representative of those that must be met by an employee to successfully perform the essential functions of this job. Reasonable accommodation may be made to enable individuals with disabilities to perform essential functions. On-call availability for a minimum 7 days per month Sitting for extended periods of time Dexterity of hands and fingers to operate a computer keyboard, mouse, and to handle other computer components Occasional inspection of cables in floors and ceilings Lifting and transporting of moderately heavy objects, such as computers and peripherals The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by people assigned to this classification. They are not to be construed as an exhaustive list of all responsibilities, duties, and skills required of personnel so classified. All personnel may be required to perform duties outside of their normal responsibilities from time to time, as needed. Location: Houston, TX

Comments

Popular posts from this blog

Binary Asetukset Forum Ukhuwah

Binaariset asetukset Foorumi Kaupankäyntiyhteisö Mitä binaariset kauppiaat haluavat Haluamme oikeudenmukaisia ​​välittäjiä, joilla on hyvät maksut ja nopeat nostot, ei mitään muuta. Kahden dollarin kaupankäynnin voittaminen on tarpeeksi kovaa, joten rakkaat välittäjät eivät tee elämäämme kovempia. Jos manipuloitaat hintoja tai kieltäytyvät vetäytymisestä, päädyt huijausluetteloonmme, se on niin yksinkertaista. Jokaisella elinkeinonharjoittajalla on oikeus ilmaista näkemyksiään välittäjältä tai robottilta. Tässä foorumissa kauppiaat myös vapaasti jakavat kaupallisia ideoita ja strategioita. Jos haluat lisätä yhteisöarvoa, voit jakaa vinkkisi. Tietenkin voit myös pukeutua kuin ninja ja taistella huijareita yöllä. Kyllä, me myös taistelemme robotit Liity foorumiin Foorumin luokat Jokainen tarvitsee aloittaa jonnekin. Sinulla on pitkä matka, mutta voit aloittaa täältä. Voimme auttaa kokemuksemme kanssa. Binaariset vaihtoehdot huijaukset Keskustele päivittäisistä kaupoista, jotka ovat kaupa

Eyezillion Forex Kaupankäynti

Tervetuloa MB Trading Forex - asiakkaat Monipuolista investointisi ja hyödynnä maailman eniten vaihdettuja markkinoita. forex-tuki Valuuttakauppaa (Forex) tarjotaan itsenäisille sijoittajille TradeKing Forex - yrityksen kautta. Kaupankäynti Forex, LLC. ja TradeKing Securities, LLC ovat erillisiä mutta sidosyrityksiä. Securities Investor Protection Corp. (SIPC) ei suojaa valuuttamääräisiä tilejä. Valuuttamarkkinoilla on merkittävää tappioriskiä eikä se sovellu kaikille sijoittajille. Vipuvaikutuksen lisääminen lisää riskiä. Ennen kaupankäynnin valuuttarahoituksen tekemistä kannattaa harkita tarkkaan taloudellisia tavoitteitasi, sijoituskokemustasi ja kykyä ottaa taloudellisia riskejä. Kaikki mielipiteet, uutiset, tutkimukset, analyysit, hinnat tai muut tiedot eivät ole sijoitusneuvontaa. Lue täydelliset tiedot. Huomaa, että spot-kulta - ja hopeasopimuksia ei säännellä Yhdysvaltain Commodity Exchange Act - lain nojalla. Kaupankäynti Forex, LLC. toimii esittelevänä välittäjänä GAIN Capita

Forex Kaupankäynti Kurssin Durban

Tämä Forex kurssi opettaa kauppaa Forex kuin Pro ja ansaita USD. Se on laadukas kurssi, joka opettaa yhdellä pohjalla. Se on suunniteltu aloittelijoille ja kehittyneille kauppiaille. Opit sekä tekniikat että kaupankäynnin strategiat ILMAINEN FOREX-KAUPALLINEN KURSSI 8211 DURBAN-KURSSi Älä käytä rahaa forex-koulutukseen, ennen kuin lataat tämän ilmaisen forex-kaupankäyntikoulutuksen ja otat tämän 6 päivän Forex Trading mini - kurssin. Forex-kurssin ei tarvitse olla kallista. Tämä on parasta ihmisille, jotka ovat töissä töissä. Opi FOREX-kauppaa FOREX MENTORIN kanssa Tämä kurssi sopii Durbanissa ja sen ympäristössä asuville ihmisille, jotka voivat oppia tietyn luokan, mutta mieluummin omalla ajallaan ja paikkakunnallaan. Tämä kurssi on yksi kurssilla. Opi forex kaupankäynti Peter8217s Day Trading kursseja. Löydä paras kaupankäyntikurssi DURBANissa Käytä kattavia Forex Trading Courses - raportteja löytääksesi sinulle sopivan. Seuraava askel oppimisen forex-kauppaprosessissa on tarkastella